Nu e man här igen! =)

Hej Hej!
Nu e man här igen, jag precis kommit hem från jobbet.
Det var jätte roligt att jobba ikväll.
Men jag e fett trött nu, men det får man ta och imorron eller snarare senare idag ska man vara på fest humör.
Har lite svårt att förstå att det e NYÅR imorron men men tiden går ju så jävla fort så man trodde att det var början av 2009 nu men det e ju början av 2010. haha. =).
Lite overkligt tycker jag men jag e vell ensam om det? ;).
Nu ska jag sova som en stock för min ska ju upp imorron oxå, men man får ju ingen sovmorgon här inte utan här ska man upp tidigt för min polare kommer vid 09:00, men det e tur att hon alltid e sen. ;).
Ha det så jätte bra så hörs vi imorron!
Pussar på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0